BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 15 December 2011

RINDU ,,='(

asalamualaikum ... hay my stalker... anyway,,, im so sad.. huh.. rindu kat my uchuk laa.... padahal baru je balik IPOH nie... ermmm,,, korang nak taw tak ? isnin 26 hb 12 2011... aku nak gerax balik IPOH .... boyfie aku nak anta aku sampaitapy naek bas jela kan... tiket aku pukul 11.30 a.m... aku naek bas dary tampin nak ke seremban pukul 8 a.m.. mule mule aku sampai tampin dulu.. ble aku kua je dary kete bas nak jalan dah,,, aku pown berlary la kat bas... sebaek pakcik bas uh nampak,,, so die sto... ble dah baya,,, aku nengok boyfie aku amal uhh tade,,,ahhhh suda.. cuak gler kott.. takot die tinggal bas.. aku punye laa gelabah pegy kat depan cakap ngan driver 'PAKCIK, TUNGGU SEKEJAP BOYFIE SAYA OTW, KEJAP EHH " fuhhh.. sebaek amal sempat naek bas...lau tak bye SAYANG.... Dalam bas cjox gler... daa la bas icon cjox gler.. aku cakap die " by,baby cjox la then die nak bagy aku sweater yanx die pakai.. aku cakap " tanax la,, tape" ...SOWY SAYANG.... saya taw awak cjox...saya taw awak bkn bole cjox2 nanty awak selsema kan? so tape sayang... so sweet sayang,,, 8 owanx aku dah sayang sayang.. tapy die sowanx yang penah uat kat aku cam tu.. LOVEYOULAA SAYANG =) dalam perjalanan borak borak,,glak glak.,,, tbe tbe bas berhenty.. pandang depan blkng kiri knan tade pon orang tahan rupe nye bas rosak.. berasap asap bas tu taw... sebaek laa dah kat PEDAS..... dalam aty tkot x sempat je sampai semban... jady cam pelarian laa sekejap kat tepy jalan uhh dalam setenga jam... sebaek x panas taw... tunggu punye tunggu bas pown laloo.. tapy bkn bas icon .. tape laa... syukur ade bas... tapy pnoh tayah cte laa kan.. macam tin sadin...HAHAHA,,,, akhir nye sampai jugak semban so g la makan sebab lapar gler...sementare tunggu pukul 11.30 a.m...~~~ ohhh tidaksayang daa pukul 11.30,,, by,baby tanax bole tak ? ermmm sedey je... naek bas...pukul 6 samapi rumah... text ngan by sekejap jethen aku n kaq ain nak kua makan.... aku balik pukul 10.00 ...text die x balas,col pown xangkt.. mane sayang nie dalam aty,,,, msj lagy,col lagy sampai laa aku nak tidow.... then aku msj die.. cakap rindU sangat kat die "uchuk ,dah tdow ke ?baby wndoo... tape la tdow laa k... baby tdow dengan sweater yanx aby pkai dalam bas tady n bear aby bagy taw sayang.... sweater n bear dalam pelukan lame kelamean aku di buai mimpi....~~~~ pape pown BABY WNDOO ABY ='(~~~~~

sekian dary mrs nazmie =)

0 comments: