BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 18 October 2011

sesi luahan perasaan....!!

ari nie bersamaan 18 hb pada pukul 10.47 malam...aku skang...sume ade bercampur arghhhh...aku ingin meluahan segala perasaan baur taw ark geram+sedih+benggang+x larat+kecewe+marah+benci +nak nangis..n sume nye ade laa...sejak akhir- akhir nie..semenjak nak abs sem nie huh penat tersangat sangat laa an an mang terkata arkk...ngan keje melambak yang cam nak jady gunong uhh daa...ngan final project lagy,,huh,,,ase nye cam ley maty gak nye lau aku x kuat n ley GILER aku lau aku x kaut an fizikal n mental aku nie...seyes aku cakap..mang akn jady lau aku x kuat laa an an...ermmm...aku tataw nak cakap pe daa...aku ase penat sangat n ase cam nak cakap je perkataan " MENYESAL" tapy aku masih ley twoz kan lagy..tapy member aku ramai daa cakap menyesal wey...ble aku dnga...aku jady lemah sangat....aku sebenanye bkn kuat sangat lau bab canie...mang aku x kuat...aku bkn nye ley banyak banyak keje nie,,,mang aku akn peninx n stress sangat ! aku bkn cam owanx len ley uat keje cam nie...sebena nye aku x ley..lau x otax aku akn jem...mang pale aku sakit sangat sangat....ermmm nak nangis je ase nye...hah cakap sal nangs nie...aku nye project tuk basic design 1 abs anco...hampe gler aku g amik kat lam stor tu.ngan berabuk nye n abs kotak uhh terbukak bukak...mang aku pkir de pn fara je tady lam klaz lau x mang aku nangs arkk...sedeh sngat....yela ne x nye pn fara ley cakap die bwu nak amik marks...arghhh lagy arkk aku benggang....de lagy arkkk 4 owanx shame cam aku..ase cam tade mood langsong nak uat keje drafting tady taw ark,,ngan ngok project daa anco...yang lain uh ley laa gelak bab dowanx x kne an...tapy tapela an maybe nie dugaan allah nk bagy kat kte an...so kne terime je..,tapy seyes laa mang sakit sangat ati nie...aku sedeh ssangat then aku twoz col sayang aku...cter kat die...bab kat die laa aku ngadu sume nye...sebaek laa ade die n mak n ayah aku...bagy kekuatan...tapy x ckop lagy bab kekuatan aku sume bkn kat cnie...sume kat negeri...er,mmmmm... aku nak je cuty cpat...cepat laa tang wahai cuty...aku x sanggop daa duk cnie lame lame...aku xsangop laa..




Love,
Mrs Nazmie

0 comments: